CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 30 November 2010

semalam saya dan kawan2 opis membuat makan2 di restoren tupai2 kat dewan pustaka lama di Kuala lumpur seramai 9 orang kwan2 opis kami..ni gamba-gamba kami..saya suka suasana restoren tu..nanti nak bawak famly lah kat sana,hubby pun ajak skali lah...kami gi makan sebab nak celebrate besday kwn kami..iaitu pN NuRuL...sweet mukanyer..kacukan pakistan.tapi ada kejutan masa saya makan bersama2 kwn2..dorang sekali menyambut besday saya yang akan tiba pada 03 disember 2010,kira potong kek sama2 nurul lah...tp dalam dorang bergembira..saya plak bersedih..rasa takperlulah nak citer apa2..rasa sedey,terharu gembira dan terasa hati pun ada...cuma airmuka saya..membuatkan mereka tak tau apa yang terpendam dihati saya ini...siapa saya kan...hanya insan yang biasa,tiada keistimewaan,tiada yang menarik tentang saya...yang akan berkawan atau dah kwn ngn saya pasti bosan ngn saya..isy isy isy,,apa lah yang saya merepek ni kan...okeylah....jom tgk gamba...






Tiada ulasan: