CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 5 April 2011

mengulit kenangan Cinta terakhirku

Sambil melayan lagu-lagu romantik-romantik kat opis nie..tetiba lak teringat kisah cintaku yang dolu-dolu..wawiee..manyak suka dan duka ooo...Gamba-gamba yang aku letakkan dalam blog ini adalah gamba dari simpanan Pc my hubby..semalam hubby main sepak takraw di halaman padang opisnya di Uitm perubatan selayang..bosan gak tengok hubby ngn kawan-kawan dia main bola jer..bola bola bola..so apa lagi...better bukak internet untuk cuci mata ker apa ker kan..so time dok godek-godek hubby punya pc..ternampaklah gamba aku dan dia dok bercintan cintun dulu..tak sangka hubby masih simpan gamba kami dolu..banyak gamba yang aku dah curi dari pC hubby aku (jangan marah yer yang)untuk tetapan korunk semua.(bukan nak menunjuk taw..really..tapi just nak sharing jer)..

Gamba ni diambil semasa ke genting dgn kwn-kwn Hubby


Aksi cik abg cuba menggoda cik awek.


Gamba yang aku upload nie hanya sebahagian dari simpanan yang aku curi dari my hubby..taknak lah letak banyak sangat gamba..takut korunk akan jelazzz dengan kami..hehehe..(tak tak..gurau jer) jadi biarlah gamba ini sahaja yang berbicara..okey sahabat-sahabatku..

Kini tiada lagi cinta terakhir,Dia lah suami  pertama dan terakhirku...
Insyaallah

CORETAN: Gelak terguling-guling bila teringat kisah silam kau dan aku...hehehe(usshhhh)

Tiada ulasan: