CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 25 November 2010

saya konpius....

apa punya blog dah..tadi masa nak sign in blog...boleh masuk tapi dia papar saya takda lagi mengarang apa2 blog di blog saya,sedangkan segala luahan yang terpandem telah saya ceritakan di blog kesayangan saya..yang mana semua kanwan dan keluarga tak tahu blog saya,sbb tak perlulah mereka tahu ttg saya..erm..berbalik kepada ketidakpuasan  diri saya terhadap blog saya..

apa maksud disebalik alamat emal belum disahkan sedangkan saya boleh menulis segala cerita di blogsaya..cuma masalahyer saya tidak boleh mengekses email saya..kenapa yer...saya dah pening..saya tak reti..saya konpius..mcm mana saya nak wat...mcm mana kalu dah penat2 saya luahkan tetiba blog saya yang saya dah create hilang..ah..hilang...oh tidak saya tak boleh terima.........

oh no.....................

Tiada ulasan: