CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 22 November 2010

kegemaran ku..slup slup

suma orang ada citarasa sendiri, saya pun ada..banyak yang saya suka makan dan kerap skli menelanya..tekak saya tekak orang siam..sbb suka makan makanan yang masam2..walaupun ada gastrik tp tak menghalang saya untuk memakan apa yang saya suka..gastrik saya teruk..tapi degil..nak makan gak.dah nama '' favorite'' kan.hikhikhik..okey meh tgk makanan favorite saya yang saya giler- giler suka nie..he

Tomyam thailand paling saya suka sbb dia masam dan pedasss...pergh..sodap tu...

                                          Laksa asam yang kedah sodap...yum yum yum
Hubby kalu balik kampung mesti bawak buah mangga itu kalu ada musim tak pun sanggup beli mangga kat kedai buah..kami hantu buah mangga..masam2 ada, lemak2 ada..manis2 pun ada...tambah plak dengan garam belacan...
Buah kedondong..suka mkn macam tu ajer..kalu ada pencicah pun okey gak..
                               Buger tak kisah lah buger ramli ker apa ker..bedal jer..asal buger..
Kalu pergi kerja,,rasa lapar tapi malas nak beli makanan kat kantin,,apa lagi..call Mc Donald..hikhikhik
                   Sirap limau ais..tiap kali makan kat luar..mesti nak air masam2 mcm sirap limau ni..
ABC...

Dalam bab2 makan nie..saya tak berpantang asalkan halal lagi bersih dan suci..hehehehe

Tiada ulasan: