CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jumaat, 19 November 2010

Facebook Oh Facebook

Setiap hari time ada kelapangan saya akan membuka  dan membalas msg atau komen ke facebook, nak dijadikan cerita pada petang tadi berlaku sedikit salahpaham..

mcm nie ceritanya..

saya baca member saya punya wall..jadi saya balas lah mesg dia dengan cara kasar sikit(ala...gurau mesra)..selepas 4jam kira dah satle kerja..saya pun bukak balik facebook saya..punyalah terkejut bila ada msg dari komen wall member saya..komen tu datangnya dari kakak kandung member saya..dia lawa orangnyer muka ala2 bollywood lagi..nak dipendekkan citer,kata2 dia seperti mensound saya..terkejut beb(saya rasalah dia sound) cara cakap dia mcm ni ''amboi2 sedapnya panggil adik aku setannn....''uih.
..pedih sampai masuk ulu hati beb..tapi saya nie jenis cepat cuak..saya balas komen member saya punya wall..saya cakap mcm nie..''ya allah akak....maaf yer...kami mmg guarau2 mcm tu....dia pun panggil saya mcm2..maaf yer akak...saya dah tak panggil mcm tu...maaf yer...kami gurau2 .....''' dah jadi kes mcm nie...saya terus call member saya..citer suma..dia gelak2 jer..(ei sabar jer lah..boleh plak dia nak lawak lagi ngn aku...eiii taji sat gi baghu tau..magha ni magha..) dia kata its okey...akak dia sajer2 jer cakap..bila dah cakap ngn member saya baru saya rasa lega..huh..kurus semangt mana taknyer..akak dia satu majlis ngn saya..kang tak pasal2 dia pang saya lak(cit..pandai lak wat andaian..hikhikhik)..so boleh lah sambung balik tejhe...hikhikhik...kita dah lega......

jom sambung tehje balik.....canyuk canyuk..



Tiada ulasan: