CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 11 April 2011

takmo ingat kisah duke dah...takmo takmo

Selesai sudah..kerja-kerja fail dan mengfhotostat fail..so time to relaks-rileks jap..time ni lah baru nak buka FB aku..kira dah lama juga aku tidak mengjenguk Fb kesayangan aku nie..manyak lindu sama kamu fesebuk.. buka FB,tetiba dapat tag photo dari orang yang tidak berapa aku kenal..(maaf der aku tak buka page Fb ko,tu yang tak kenal)..hehehe..okey patah balik citer aku nie..dapat jer tag photo..terus aku clik mouse..hikhikhik....tak shangkernyer aku...ada gamba aku masa belajar dulu....wa wie..........nampak sangat muka kebudakkan aku dolu-dolu kan..hikhikhik..



Gamba ini dikiramkan oleh naq qia iaitu nama sebenarnya nurul atikah...so kepada nurul aku mengucapkan ''celamat pelantin baghu yer.."dan terima kaceh manyak-manyak kerana mengirimkan gamba kita dolu-dolu..hehehe..

Bila teringat zaman belajar dolu-dolu..ada kenangan maniss dan kenangan pahit..pahit-pahit dah takmo ingat..tak syuker tak syuker..zaman poli zaman kegemilangan aku..hahaha..sebab apa aku kata begitu..hanya mereka yang kenali aku di zaman poli sahaja yang maybe perashan... panggilan ku ''perimadona gadis si tudung merah" ...hah..aku tak kata..yang kata adalah sahabat2 poli aku..hikhikhik..tak boleh bla.. time tu...wakakaka..tapi zaman poli itu lah aku dah berjinak-jinak kenali cinta..wakaka..sekarang kekasih aku adalah suami aku sendiri..dah 7 tahun kami bercintun..

Kepada nurul..ini aku ingin tanya soklan pada kamu..sila jawab yer beb

1) walawei nurul...muka ko still tak berubah kan walau dah kahwin..ko pakai produk apa erk??

2) fulamak nurul..tak sangka ko dah ada anak..comey yer...tahniah ye beb..bila ko kahwin??

3) Nurul...ko kerja ker sambung study lagi??

so kalu nak ikutkan..banyak lagi aku nak tanya soklan..mcm ko kena jawab exam plak..hihihi..ikut sukati ko lah nak jawab soklan aku nie dgn balas email ker, balas mesg ker, balas surat ker..atau tak yah balas pun tak per..hehehehe..kalu boleh balas ar k.

ini pantun aku ..

''pecah kaca, pecah gelas''
''Sudah baca, harap balas''

CATATAN: zaman muda, usia muda...

Tiada ulasan: