CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 9 November 2010

ITU HUBBY SAYA DAN DIA MILIK SAYA

nama hubby saya mohd ikhwan adli bin mohd mokthar
Umur dia 24tahun iaitu sama baya dengan saya
dia tinggi orangyer(tak tau berapa ketinggian hubby)
muka hubby ensem(ramai cakap mcm tu) dan cute mcam muka saya(pashan lebey nampak)
hubby ada lesung pipit kiri dan kanan bila senyum..pergh..sweetyer hubby..
tapi kalu dia marah..muka dia mcm harimau..aum...aum..tatutyer..

hubby kerja di uitm selayang bahagian ' teknition '
kawan panggil hubby :- Madi(saper ntah bagi nama dia mcm tu), Baling(hikhikhik..lawak jer bila panggil baling..mgkin sbb hubby org baling kot),ikhwan(sedap sikit nak panggil kan) atau wan
hubby anak ke3 dari 6 orang adikberadik
hubby tak da bapa sbb bapa dia sudah meninggal
hubby kata bapa hubby meninggal semasa hubby umur 10tahun(darjah 4) bapa hubby bekas tentera tp dah bersara awal.bapa hubby bekerja bawak lori di kampung.bapa meniggal sbb aksident masa bawak lori..sbb bapa terlanggar lopak air..time tue hujan lebat..meninggal sehari sebelum raya..kesiankan..saya bangga dengan mak hubby..mak hubby bagus orangyer,baik,lemah lembut dan penyedih seperti saya(hikhikhik)..mak besarkan hubby ngn adik2 hubby  dengn tulang 4keratnyer..hubby kata lagi dulu mereka hidup susah..saya dapt rasakanya,bila lihat airmuka mak hubby pasti orang dapat rasakan kesengsaraan hidup mak membesarkan anak2 sebabkan..muka mak hubby muka sayu jer..seperti org lepas menangis..saya sayang mak hubby..mak hubby rajin memasak dan membuat kuih..balik kampung ngn hubby mesti mak akan masak sedap2 walaupun hubby ada 2 kakak dan 2 adik pompuan,bila mak masak..adik2pompuan dan akak akan menolong mak..sama2 meringan beban mak.
okey berbalik cerita tentang hubby.. mak kata hubby nie anak yang rajin,ringan tulang,tp degil sangt..hubby kalu balik kampung ..dia suka keluar..balik lewat2 malam,hubby kuat merokok..banyak kali mak tegur kurangkan rokok tp hubby degil(orang kuat merokok mmg susah nak benti rokokkan) hubby garang orangyer(tegas) adik2  hubby takut dengan hubby..tp hubby penyayang dan suka pada dak2 kecik(saya pun suka tp kalu nakal saya cubit..hikhikhikk) dan huuby juga penggeram orangyer..sbb hubby suka peluk kuat cubit pipi  dia kata dia geram dengan memek muka skali..hikhikhik..tapi kalu dia marah plak..dia akan jadi geram bila tak nak dengar cakap dia..manusia tak perfek..saya sebagai wife hubby selaluuuu kena marah2 pastu saya
majuk
  hubby tak lokek orangyer sbb bila hubby ada duit lebey..hubby akan bagi nafkah lebey..tp duit tu saya guna untuk beli barang2 masak.

OKEY...PENAT DAH TAIP...CAKIT JARI2 TANGAN SAYA..TP PUAS BILA SAYA LUAHKAN TENTANG HUBBY SAYA..
CERITA AKAN DATANG SAYA AKAN CERITA PULAK MENGENAI PERANGAI DAN SIKAP HUBBY..

OKEY..TATA TITI TUTU...






Tiada ulasan: