CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 29 November 2010

menarik di white houses

pada ari jumaat (26 Nov 2010 ) kak rini mengajak saya ke white houses tak jauh pun...jalan kaki pun boleh( itu kalu larat ar..30 minit kut baru sampai kalu berjalan..hehehe)..kami naik kereta..kak rini  yang drive(sbb saya tak ada lagi lesen..)kak rini kata dia nak tengok lantai jenis mozek,marmar..dia kata lagi dia nak ubah suaii sikit bilik air umah dia di tingkat atas dan bawah..pastu nak pecahkan dapur nak kasi besarkan skit ruang pastu nak wat dekoration..huyooo...ada duit boleh ar buat.best yer kalu ada umah sendiri...saya nie...alhamdulillah ada umah gak...umah sewa..hikhikhik..sampai kat white houses..masuk jer ker bangunan dia..wahhhhh..pergh..tantikyer decoration setiap penjuru bangunan dia..banyak gak ar saya tanggkap gambar.rasa mcm tak puas jer datang sekali...kena datang 3 4 kali kot baru puas..sampai ke bilik air pun saya jenguk...dapatlak tangkap gamba ..lawa punya pasal...samapi bilik air bangunan tu saya tangkap gambar..ada berpuluh keping gak ar saya tangkap..saya tak pandai tangkap tapi boleh gak ar shering2....

best oooooo.......syok.....lawa.....sweet sangat....hehhehe

Tiada ulasan: