CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 9 Februari 2011

bunga mawar pelangi

BUNGA MAWAR PELANGI


Mawar Merah:mawar merah adalah simbol tradisional untuk cinta dan asmara,  cara, masa dan kehormatan untuk mengatakan merah melambangkan keindahan dan kesempurnaan "aku mencintaimu.". Sebuah karangan bunga mawar merah adalah cara sempurna untuk mengungkapkan perasaan yang mendalam untuk seseorang yang istimewa.

Kan best kalu malaysia ada bunga nie..kompem saya beli untuk diri saya sendiri(hehehe)sekarang nie bunga yang colouful nie hanya ada di luar negara jer

saya ada terbaca di email saya yang dihantar kepada saya oleh rakan karib saya..
dia kata bunga mawar ni dijual di negara britain dengan harga paun stelling £24.49  tapi bila dah ditukar ke ringgit malaysia..harga sebatang bunga mawar pelangi ini adalah RM119.98..wow..boleh tahan harga dia kan.

Kalu kat malaysia nie..peniaga yang menjualnyer pasti untung besar punya,,silap2 ari bulan tak sampai setahun dah jadi jutawan dah peniaga tue..kan kan kan..

Hadiah yang paling sesuai di hari valentine day...

Tiada ulasan: