CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 31 Januari 2011

yes.impianku tercapai

yes yes yes....alhamdulilah..saya telah dapat apa yang saya inginkan..ini baru permulaan dalam diri saya untuk tidak pada putus asa..yes yes...saya tidak memandang ke belakang lagi..saya punyai semangat yang luar biasa dan arap semangt saya untuk saya mencapai apa yang saya mahu tercapai...impian saya sebelum ini adalah untuk dapat HP nokia C3..walaupun harganya agak murah bagi kalangan kawan-kawan saya tp bagi saya..harganya amat besar kerana kalu saya tak beli hP tersebut..saya akan guna duit itu utnuk tujuan lain.saya beli HP sebab saya nak berbisness...sebab ia ada internet..jadi saya patut amik peluang ini...jadi doakan saya untuk terus berjaya mencapai impian yang lain...

''HIDUP TANPA MATLAMAT
IBARAT MATI SEBELUM AJAL''

Renung-renungkan dan selamat beramal....

Tiada ulasan: