CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 17 Januari 2011

shoot cancel tapi berjimba...??

Assalamualaikum...
Kita nak bercerita tentang satu cerita..cerita tentang plan yang dirancang tetapi apa yang dirancang tak menjadi, al kisahnya mcm nie..saya ngan my bff kononnya nak wat drama ala2 aksi...bukanya drama betul2 tp ala drama dalam kamera..kwn saya nak jadikan saya sebagai model untuk laman web mereka (pandaikan idea kwn caya nie..kreatif gitu)tp nak wat mcm mana plan yang diaturkan tak menjadi..akan datang baru shoot gamba semula.tapi tak tau bila tarikhnya..apa yang penting ..saya amat teruja sangat bila dipelawa untuk menjadi model laman web mereka..my bff nie banyak sangt bisness yang nak diceburi..tak pernah kenal  erti penat dan putus asa..memang saya respek ar dia.(eceh..ayat kipas nampak..hehehe)tp itulah realitinya..okey mari saya citer dari mula kisah hingga tamat kisah..hehehhe...layannnn!!!!

Sabtu, 15/1/2011
Pagi2 lagi saya dah mula mengemas2 umah,hubby plak wat oT.memang setiap sabtu susah sangat nak melekat kat umah..itulah hubby saya..kerja mencari rejeki..hikhikhik..resepi saya pada hari itu adalah..

Breakfast:
Masak Goreng Pisang ngn kopi panas import kopi dari baling kedah (hehehe)

Lunch:
Masak nasi putih,ikan bakar,daging masak kicap pedas,sayur kailan sotong ikan masin,ikan bilis masak cili ngn tempe goreng..masak skit jer,konon nak menjamu kawan2 datang tp mcm tak cukup lauk dan nasi..jadi cancel nak hidang..

Hidangan untuk my beloved friends:
Masak mee hon goreng hooo liooo..beserta air fresh oren bikarbonat..
sampingan: roti paket

Kebetulan masa ngah sediakan hidangan my hubby telefon kata kawan dia satu famly nak melawat umah kami dan nak jumpa saya,jadi kebetulan nak masak saya masak lebey skit.dah habis masak baru kwn caya telefon kata dah nak sampai bersama ngn 4 orang lagi kawan2 dia dari pinang..conoknyer time tu..ramai kat umah saya..sonok bila melayan2 tetamu2 datang..

Pukul 4.00 petang:
Kami sampai ke taman layang-layang kepong..habis semua tempat kami amik gamba..sampai posing tak ingatlah.tp still jaga tatasusila..hikhikhik...jom layan.....

Sebelah kanan saya sikembar namanya nadiah,ann nur ain,azie (my bff) sebelah kiri sikembar bernama natrah..

Aksi Gedik2 kami..tp cweeettt cangat,,lawa view kat belakang tu..


Suami isteri yang saling bantu membantu.man ngn azie..merekalah bff saya.








Habis bergamba kul 6.30petang..lama kan..hikhikhik..tp time nak balik tu saya terkena gigitan nyamuk..mula2 jari saya bengkak sikit tp dah lama..dia membesar dan membengkak ke semua pergelangan tangan saya..alamak..time tu saya dah mula kelam kabut..konon nak pergi hospitaltp hubby kata tak perlu lagi..hubby kata esok mungkin dah okey..tp tak okey sampailah hubby takut tgk tangan saya..dah mcm tangan hulk lak..isy isy isy...tuhan saja yang tau betapa sakitnya tangan saya,,dah mcm tangan strok dah..takleh nak gerak..ari ahad jumpa dokter//terus bagi ubat..so sekarang dah lega..alhamdulillah..walaupun sakit2 tapi saya enjoy bangat...thanks u all..




Tiada ulasan: