CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 19 Januari 2011

jom geletek diri anda...

cinta oh cinta

Masa bercinta, marah pun manis, baru kahwin, lagilah manis… Bila tua.. Yang ada cum.. Kencing Manis..
...............................................................................................................
kalo aku tangkai ko daunnye,
kalo aku aur ko tebingnye,
kalo aku kumbang ko bungenye,
kalo aku langit ko buminye,
& kalo aku tarzan ko le beruknye..
...............................................................................................................
Kalau dapat bini muda-nampak BABY DOLL.
Kalau dapat bini sederhana muda pula-nampak BARBIE DOLL.
Tapi bila dapat bini tua-nampak PANADOL !!
...............................................................................................................
sebut betul betul..
rambutan, nangsat, tmemikai,keladri,nyaynok..
bersabarlah.. tiada siapa yang mahu dilahirkan sengau seperti kamu!!!

Sengal punya SMS.

Ada seekor anak gorila bertnya kepada ibunya..mummy mummy..kenapa hidung kita besar..mummy pun menyusap kepala anak kesayanganya itu lalu mejawab..''tak apa..lubang hidung yang baca msg ni lagi besar''..sabar ye nakk...
cerita lucu

Malam tu lepas makan malam, Ajoi lepak-lepak di depan TV sambil berbual dengan isterinya.

abg sayang: “Kalau abang meninggal, ayang menikah lagi tak?”

Isteri: “Tentu saja tidak! Ayang akan duduk dengan adik perempuan Ayang. Abang pulak camner kalau saya meninggal, abang nikah lagi tak?”

abg sayang: “Tentu sekali tidak , sama juga macam ayang… abang juga akan tinggal bersama dengan adik perempuan Ayang…
................................................................

Dialog hantu dengan hantu

Hantu A: apasal aku tgk ko ni mcm pelik jer..asyik mengigil jer..aku nak tnya ko lah..mcm mana ko boleh mati erk.

Hantu B: aku mengigil sebab masa aku mati..aku mati dalam peti sejuk..ko plak mati sebab apa..kata hantu B kepada hantu A sambil mengigil2.

Hantu A: Aku mati sebab kena sakit jantung,,sebab bini aku buat hal..aku syak bini aku main kayu tiga dengan aku..masa aku syak tu.sebab ramai kawn2 aku cakap jadi.aku nak perangkap bini aku..aku pura-pura nak gi kerja..lalu aku park kan keta aku kat simpang jauh skit dari umah aku ..lalu aku pun nampak kelibat lelaki masuk kat umah aku..aku berlari naik atas..aku tgk istri aku dah muka pucat..aku tnya dia..dia kata dia tak curang dengan aku..akupun chek kat sekitar umah aku..takda plak orang yang aku nampak tadi..mgkin terlalu penat..aku sakit dada..lalu aku takleh bernafas..dan mati kat tempat kejadian..so aku tak tau lah..siapa lelaki itu...

Hantu B: Kenapa ko tak chek kat peti sejuk..mana tau jumpa..mgkin time tu kita berdua still boleh hidup lagi..

cerita 1
Suami : Kenapa Sayang menangis?
Isteri : Saya telah baca sebuah buku. Sad endinglah bang..
Suami : Buku apa?
Isteri : Buku bank abanglah..

cerita 2
3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik. Namun pemandu motor
tersebut tidak berhenti. Katanya, ‘Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!

cerita 3
Seorang posmen yang datang menghantar surat .
” Assalamualaikum ”
” Walaikumsalam ”
” Ni rumah encik Sameon ye?
” Ya saya”
” Poning kepala saya mencari alamat rumah encik ni ”
” Buat susah aje encik nie! Apsal tak pos aje?”

cerita 4
Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah matanya diperiksa, dia
bertanya: ” Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke saya
membaca macam orang lain?” “Dah tentu, ” jawab doktor. “Oh, gembiranya.
Dah lama saya buta huruf, akhirnya boleh juga saya membaca,” kata lelaki
itu dengan riang



Tiada ulasan: