CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 23 Mac 2011

kau ingat kau buat mcm2 kat aku..aku boleh tunduk kat ko..!!!

Apa pandangan korang kalu ada manusia yg buta mata dan buta tuli??maksud aku..manusia yg hanya tak boleh tengok kesenangan dan suka mengambil tau pasal hidup orang dan suka sangat tengok bila orang itu dalam kesusahan dan tersungkur....

Manusia ni rambut jer hitam..tapi hati busuk...lebih busuk dari bangkai binatang..korang setuju tak apa yang aku cakapkan nie..bila hati tidak disirami dengan zikir2 dengan doa penarang hati dengan motivasi2 dan tidak dicuci dengan bacaan al-quran..maka hati akan menjadi hitam..setan mula menghasut..setan akan berkata "wah..bagus anak adam nie..mudah betul aku menghasutnya..kau adalah kawan aku dan segolongan dengan aku..hahahahaha''..

Aku nie bukan nyer jenis suka menyembur orang dan suka cari pasal dengan orang..sebab.. tak guna kita cari musuh..TAPI..bila asyik kena buli, suka sangat jatuhkan maruah aku..cakap nak dia sorang aje yang betul..semua orang salah lepastu menjaja sana sini dan tambah-tambah cerita yang tak betul...SAPER TAK HANGIN KAN..Jadi aku nie bila dah lama asyik memendam rasa dan sedey bila diperlakukan mcm nie...apalagi...MENYEMBUR AR AKU..keluar lah semua kata-kata kesat dan caci maki orang..

Dengan hati yang SAKIT,menyirap segala KEMARAHAN AKU..aku sound setepek kat muka kawan aku tu..dah tak pikir perasaan dia..SEBAB dia perangan mcm setan...dengki tak habis2..suka menjaja cerita sana sini...FITNAH SEMATA-MATA..eii...sakit betul hati aku nie...jadi aku pun postlah kat FB bahagian wall..

''PERGI BERAMBUS KO DALAM HIDUP AKU..!!! ADA AKU KISAH SUSAH KAU...(BETUL2 MARAH NIE )''-----------wall kat FB aku.

Bila aku post jer luahan marah aku nie..terus lah rakan-rakan yang rapat dan kurang rapat kat FB aku nie Mesej-mesej aku..terima kasih yer kawan-kawan ku....hehehehe..ada yang bermesej kat fb ada plak bermesej kat HP aku..so ini antara mesej-mesej yang aku hantar kepada sahabat sekerja aku nie..

Aku:    Beb..aku baik2 owg pijak aku..aku busy skit kata aku buat-buat rajin..aku diam kata aku tak pandai sosial..bila dah tolong sekali mintak berkali2..dia tak suka tengok aku baik..dia suka lagi aku maki2 dia..itulah lumrah manusia.tak pernah tgk org senang, hasat dengki berlipat kali ganda.depan baik belakang kutuk2 aku..ni yang aku HOT TEMPER  ni..

Huda: budak opis ker ann?? ko buat tak paham dah..ingat pesan aku..buat hal sendiri jer..xpayah nak buat baik sangat..bukan org kenang pon jasa ko tu..
Aku  : Dah kena sound baru diam seribu bahasa, hati yg panas bila dah dicuba bakar2 menjadi bara..jadi apa pandangan ko kalu owg suka perli2 ko.suka sibuk peribadi ko..tak boleh tolong mcm2 mengata pasal ko..so apa pandangan ko dengan manusia mcm nie>>?? kawan aku nie buta tuli dan buta perasaan.

Aku:  Bukan ar kwn lama aku..takder kena mengena dengan budak opis..asal ko kata dak opis lak..aku baik jer ngn dorang.takda masalah..suma aku anggap mcm akak dan abg aku sendiri..tak tau ar kalu ada mengata pasal aku..nauzubillah..

Huda : Xada lah..aku teka jer pon..yang emi lebeh ni nape?? bawak bersabar ann...

AKU: ko tak paham..its ok..

itu antara mesej-mesej yg aku luahkan pada kwn aku ni..tp kalu mesej2 pakai Hp nie mmg payah...tak leh tngok riaksi air muka kwn..jadi nak cakap panjang lebar..better jumpa jer terus..kan kan kan..

Bila aku dah sound dia..baru hati aku nie lega..sebab tak pernah sound kwn aku mcm nie....LEGA SUDEH...

Tiada ulasan: