CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 21 Mac 2011

itu bukan aku..bukan...

kenapa setiap apa yang aku.. nak aku impikan..susah benar nak capai, apatah lagi nak dapat..aku tak pernah rasa down sebegitu teruk sekali..semangat yang selalu aku siram dengan motivasi-motivasi dan sahabat2 yang sentiasa berfikiran positif..hilang begitu sahaja..rasa sukar dan tidak mungkin aku capai..itu yang aku rasakan ketika ini...hati ini berkata"ann...sia2 sahaja apa yang kau buat selama ini..ko memang ditakdirkan tidak berjaya..lupakan impian kau ann"..apa yang harus aku buat sekarang ini? kerana apa yang dikatakan hati ini kadang-kadang betul.tapi perlukah aku mengalah di pertengahan jalan menuju ke pintu kejayaan..perlukah aku bersikap sebegini terus..hanya mendengar kata hati dan mengiyakan apa hati cakap..

tidak..................tidak.............aku bukan seperti itu...aku seorang yang sentiasa bersemangat dalam mencapai impianku...aku perlukan ruang untuk memperbaiki kelamahan diri ini...aku kena transformasi diri ini..tidak mungkin aku berdiri di level yang sama...

Itu bukan aku...bukan aku.......

Tiada ulasan: