CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 2 Mac 2011

Hari yang penuh bersemangat

wah..hari ini aku rasa betul2 bersemangat sekali..memandangkan hari ini aku bersemangat.jadia ku nak ceritalah kenapa aku bersemangat hari ini..jangan pening jangan pikir dan Jgn tutup komputer korunk..kerana adanya semnat ini..bila korang baca..pasti korunk juga akan bersemanat seperti aku..ada paham kwn2 aku skalian..okey apa yang membuatkan aku bersemangat adalah kerana aku telah set kan dalam kepala otak aku..tentang..

kata-kata motivasi dari

Pikiran kita ibarat parasut, hanya berfungsi ketika terbuka.
Minds are like parachutes – they only function when open.
~ Thomas Dewa

(kepala otak aku nie selalu berpikir bukan-bukan jadi bila dah jadi mcm nie..banyaklah pikiran negetif datang menerjah kat otak aku nie..so aku cuba berfikir secara positif supaya takda setan2 yang cuba menghasut aku ni..)

Kejayaan tidak datang kepada manusia yang leka.
- Charles Cahier

(disebabkan aku selalu muhasabah diri dan memikirkan tentang hal2 positif dan aku yakin aku mampu lakukan..kau tunggu aku wahai kejayaan..akan ku genggam ko)

Kurang semangat mengakibatkan lebih banyak kegagalan berbanding
kurangnya kebijaksanaan atau kemahiran.
- Flower A. Newhouse

(hari-hari aku bersemangat untuk mencapai impian aku..so yang mana selalu hendak menjatuhkan semangat aku..aku ucapkan terima kasih yah..kerana kau memberi suntingan lebih bersemnat untuk aku..kejayaan dan masih menungguku..)

Orang yang berjaya dalam hidup adalah orang yang nampak tujuannya
dengan jelas dan menjurus kepadanya tanpa menyimpang.
- Cecil B. DeMille

(aku bersemangat kerana aku ada tujuan hidup..kwn aku yang mengikuti ku semua berpikiran positif...jadi bertambah lah semangat aku untuk aku berusaha dengan hati yang tenang, berat sama dipikul..ringan sama dijinjing)

jadi sebab itu aku bersemangat sekali..kerana kwn-kwn aku akan mengikuti kejayaan ku...


SYABAS UNTUK ANN NUR AIN MAHYUDDIN

Tiada ulasan: