CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 9 Februari 2011

Rancangan bulan Mac2011

Time borak-borak ngan kawan2 opis tadi, kawan saya ada bukak cerita pasal percutian keluarganya ke Bukit Gambang resort di Kuantan,pahang..bila dengar cerita dia macam menarik sangat,..kawan saya kata memang best dan harga nak sewa apertment pun murah dan sangat berbaloi..bila dengar cerita kawan saya tu..wahhh...dalam hati terdetik nak bawak family dan adik beradik ke sana..sebab dah lama sangat kami satu keluarga tak pergi bercuti bersama-sama..erm..iyelah..adik perempuan saya yang no7 baru lepas melansungkan perkahwinan pada 6/02/2011 ari tu..so badan pun dah letih-letih bekerja memerah tenaga untuk majlis perkahwinan adik tersayang..
Bestnyer tempat percutian tu walaupun baru aja melihat gamba-gamba bukit gambang dari google, dah terasa excited sangat nak pergi..jadi rancangan nak ke sana dalam bulan MAC nie..famly tak tau lagi mengenai percutian nie.so weekend ni saya kena berbincang mengenai perancangan ini pada family kat umah ibu saya di batu caves, sebab adik2 akak abang selalu lepak kat umah ibu..

jom lihat gamba-gamba menarik bukit gambang..!!!







Bukit gambang percutian ideal ku bersama keluarga tersayang
i will be there.....

Tiada ulasan: