CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 1 Februari 2011

Kenali hari lahir saya.

BULAN DISEMBER BULAN KELAHIRANKU
  • Sangat setia dan pemurah..
  • Jawapan saya: SEMESTINYA, seorang yang setia..hanya hubby sahaja yang tahu betapa saya sayangkan dia...i love u hubby..hehehe..pemurah pun memang betul..simple jer definisi pemurah bagi saya.kalu kita memberi atau bersedekah kepada yang memerlukan atau kepada sesiap sahaja.dengan niat kerana allah SWT.maka yakin pada diri..kita akan mendapat rezeki berlipat kali ganda dari hasil sifat kita yang pemurah itu..

  • Bersifat patriotik..
  • Jawapan saya: Hahahahahhahahahaha..tert..kita harus terap perasaan patriotik pada diri kita sendiri..kita kena sayang pada negara kita sendiri..jangan biarkan negera kita dijajah dari negara lain..love u malaysia..

  • Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan..
  • Jawapan saya: Dulu aktiflah dari segi kawad (itu masa sekolah menengah dulu) tapi sekarang lagi aktif..hehehe..dah bekerja nie..saya aktif blog dan bisness jer lah..aktif jugak kan....dari segi pergaulan..erm..ni komen..hanya kawan-kawan yang boleh memberi jawapanya..hehehehe

  • Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa..
  • Jawapan saya: hahahahahhaha..ini memang jawapan yang tepat sekali, tiada keraguan lagi..entahlah..naper saya nie suka buat kerja tak pikir panjang..nak dapatkan sesuatu mesti nak cepat..kawan-kawan ramai cakap saya nie seorang yang mudah ''kalut'' atau lebih senang..kelam kabut..hehehe(saya nie sorang yang jujur orangnya)ni kan saya dah jujur..kan kan kan

  • Bercita-cita tinggi…
    Jawapan saya: Memang pun..cita-cita saya memang tinggi..walaupun saya ni tak tinggi orangnya...cita-cita saya banyak..mana satu saya nak dahulukan pun tak tau lah..adoyai..

  • Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi…
  • Jawapan saya: No komen

  • Seronok bila didampingi..
  • Jawapan saya: Memanglah seronok...takda manusia nie yang tak suka didampingi..tp kalu just nak berdamping untuk mengambil kesempatan kepada saya...say sorry to go hell lah...orang yang nak amik kesempatan..baik jauhkan orang mcm nie...cis...

  • Suka bercampur dengan orang..
  • Jawapan saya: Memang..bukan takat bercampur..menyibuk pun ada gak..hikhikhik

  • Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai..
  •  Jawapan saya: Semestinya...i like that...ahaks ahaks

  • Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur..
  • Jawapan saya: Wow..ini lagi suka...hanya yang siapa kenali saya..akan berkata seperti itu(bukan nak memuji tp hakikat ciotttt...)

  • Tidak pandai berpura-pura..
  • Jawapan saya: Orang kata saya lurus bendul...entahlah...apa-apa aja lah..

  • Cepat marah…
  • Jawapan saya: Dalam manja-manja saya...mesti ada ada tahap kesabaran..mula-mula sabar lagi..tp kalu dah sampai pijak kepala..melampau..kena bertindak..hehehe..garang tak...??

  • Perangai yang mudah berubah-ubah..
  • Jawapan saya: No komen..

  • Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi…
  • Jawapan saya: No komen..

  • Benci pada kongkongan…
  • Jawapan saya: Kalu semua nak dikongkong payah ar..hubby solang jer tau saya mcm mana....bak kata orang kedah..ketegak..hehehe

  • Suka berlawak..
  • Jawapan saya: Tak pandai sangat..tp bila dah pala masuk air...layan...merapu jer banyak..hehehe
  • Pandai buat lawak dan berfikiran logik…
  • Jawapan saya: ye ter..entahhhh....apa- apa jer lah..
Ni lambang horoscope 'SEGI'



 03 DISEMBER 1986

Tiada ulasan: