CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Selasa, 5 April 2011

dalam hati ada bunga-bunga pelangi

masih teringat ringat lagi suasana  majlis perkahwinan aku dengan jejaka yang tak pernah aku duga..iye milik ku!!! dan perasaan apabila nak jadi bini orang nie.tak sangka kan .ish ihs ish sampai sekarang lah aku masih rasa tak sangka lagi..hehehe..badan jer kecik tapi umur dah tua..masa majlis sanding aku ari tu aku pernah gak dengar dari mulut-mulut  tetamu yang kurang laser nie bercerita tentang aku..lebey kurang ayat depa macam nie lah..

''keciknyer pengantin nie''
''Macam badan anak saya pengantin pompuan nie"
''Ye ker umur 24tahun..macam 18 tahun jer rupa nya''

Aku tak rasa pun kata-kata itu sebagai umpatan atau sindiran kerana bagi aku kata-kata itu memberi kan gambaran yang aku nie sangat TOMEY,sangat MUDA, dan macam-macam sangat lagi lah..hehehe..

Sedikit pun tak tergoris lansung dengan kata2 tetamu aku, kerana aku BANGGA dikurniakan badan dan rupa sebegini...Bak kata Aiman ...

Aiman tak kisah....hehehehe

Aku berterima kasih sangat-sangat kepada tetamu yang hadir..ayah dan ibu aku kata..dalam adik beradik..kenduri akulah PALING MERIAH dan PERFECT..banyak GILER GILER HADIAH yang aku dapat dan makanan pun okey lah...sedap sedap belaka...eceh...itu ayah aku kata tau....

tapi itu semua tak penting..yang penting!!! aku dah selamat diijab kabulkan dan.. dah sah dah pun jadi isteri kepada my hubby...

Gamba yang aku amik ni dari PC my Hubby...









ini gamba yang TAK ADA DALAM ALBUM KAHWIN KAMI tau..tapi ada dalam CD kami..

CORETAN: masih tak sangka-sangka...

Tiada ulasan: